Перелік та вартість програмних продуктів
Ви можете завантажити прайс або ж скористатись пошуком
Впровадження програмних продуктів
Обстеження підприємства. Розробка та доопрацювання програмного забезпечення. Тестування. Навчання користувачів. Запуск в експлуатацію.
Чому обирають нас?
Чому обирають нас?
На вході в проект невеликі витрати дозволять чітко окреслити бажаний результат
Наші спеціалісти вже мають великий досвід роботи з аналогічними проектами по впровадженню інформаційних систем. Їхні знання та досвід підтверджені сертифікатами та відгуками клієнтів
Великий штат спеціалістів гарантує гнучкі тарифи та якісну підтримку 24/7
Професіно обстежимо бізнес
Забезпечимо сервісне обслуговування
Впровадимо інформаційну систему
Етапи розробки та запуску систем обліку
Етапи розробки та запуску систем обліку
1
Обстеження підприємства
  • безкоштовне експрес-обстеження в рамках проекту
  • детальне обстеження бізнес-процесів з написанням технічного завдання (ТЗ) - 150-300 тис. гривень без ПДВ
2
Підготовка оптимального програмного забезпечення
  • поставка оптимального програмного забезпечення згідно проведеного аналізу
  • розробка чи доопрацювання шаблонної системи обліку
  • використання вже створених конфігурацій попередніх проектів
3
Адаптація під бізнес-процеси Замовника
  • налаштування бізнес-процесів
  • погодження схеми обліку та вимог щодо роботи програми
  • узгодження функціоналу системи
  • завантаження довідників
4
Проведення навчання користувачів роботі з системою
  • демонстрація роботи програми
  • створення інструкцій
  • паралельне ведення обліку
  • доробка оперативної виробничої звітності
  • розробка друкованих форм
5
Доопрацювання бази, проведення навчання, написання звітів
  • доробка оперативної звітності
  • створення друкованих форм згідно зауважень користувачів
  • навчання в частині заробітної плати
  • доопрацювання всіх необхідних звітів
  • закриття періодів в новій системі
6
Завершальні роботи, здача проекта
  • доробка управлінської звітності
  • контроль за веденням обліку
  • навчання закриттю періоду, розрахунку собівартості
  • підписання рекомендаційного листа від Замовника

Впровадження системи обліку та контролю дасть Вашій компанії такі переваги:


Створення єдиної бази, а значить уніфікація бізнес-процесів на підприємстві
Більша оперативність в отриманні фінансової інформації
Можливість інтеграції з обладнанням (ваги, відеоспостереження, GPS-треккери тощо)
Збільшення можливостей для управління та контролем за діяльністю господарства
Використання нових можливостей налаштування та формування звітів, швидке введення даних, гнучке налаштування прав доступу користувачів до даних та інтерфейсів
Можливість в майбутньому використовувати мобільну платформу для роботи з базою даних за допомогою смартфонів або планшетів